Mot Havet & the great ocean road

Tredje gången jag styr kosan mot Torquay och vidare på den vackra vägen längst Australiens sydkust. Denna gången ska jag, David & Gustaf sikta in oss på de 12 apostlarna.


Jag har också bokat en golftid imorgon för oss i Anglesea där det vimlar av kängurus på golfbanan. Också säkert en fantastisk upplevelse!
Kameran är precis nedpackad & fulladdad. Eftersom jag inte kommer kunna bada eller surfa (nedrans!) så ska jag försöka fånga sköna, roliga bilder istället.
Hoppas ryggen klarar med en runda golf! Måste sänka mig! : )


Gustaf & David vid Point Addis
Great Ocaen Road

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tog du med dom till Point Addis av alla ställen? Lika bra att du inte kan surfa, då slipper du bli hajmat.

Puss

2009-01-22 @ 08:27:03
URL: http://hillewiee.blogg.se/
Postat av: David!

Vad underbart det lät med golf i solen bland kängurur! Lycka till!

2009-01-22 @ 12:52:34
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Pappa

Golf? Finns det ingen sport att syssla med.

hälsningar



Pappa

2009-01-23 @ 08:53:38
Postat av: Emilia

Hej Allan!!!



Jag kommer sakna dig jättemycket nu när du reser till Australien lova att du kommer och hälsar på ofta. Ha det bra kram Emilia/lillasyster:)

2011-01-11 @ 18:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0