2009

Hej alla!
Har inte haft många minuter framför datorn den senaste månaden vilket jag nu ska ändra på! Några minuter var & varannan dag ska bloggen nu få.
Nu har en brun Hillevi flygit tillbaka till Sverige och ersatts av två nu rödaktigt solbrända pojkar, min bror Gustaf & min vän David.
De sticker iväg på en tripp längst Australiens östkust nu på Onsdag. Tyvärr blir jag kvar i Shepp, kanske möter jag upp dem på deras resa någonstans. Övar på konsten som tidningstryckare under tiden!

Den 27 Januari åker jag till Canberra för att ta emot ett diplom från EuroSkills evenemanget 2008. Vann ett pris som jag tar emot på ambassaden här istället för att ha flygit till Frankrike tur&retur.

Återkommer!


Slänger in en bild på vår julgran med paket 2008.



Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej Allan!!

Vilken trevlig sida du har, kul att ha lite koll på er där nere, pratade med Annsofie Käll och hörde att David är nere hos dig. Det låter gött att komma bort från detta skitvädret vi har. Sandra åker tillbaka till Australien på lördag, blir intressant och se vad hon hittar på. Sköt om Dig och hälsa David/Kram/Kataria

Har du sett vad stor Lova blivit, hon bara växer o växer........

2009-01-12 @ 15:01:44
URL: http://www.123minsida.se/vanillalova2008
Postat av: Hillevi

Nu, såhär i efterhand, ser den rätt ynklig ut.

Dock var den allt vi fick plats med och behövde då :)

Nästa år ska vi ha en riktig!

2009-01-12 @ 19:28:19
URL: http://hillewiee.blogg.se/
Postat av: David!

Verkar som om ni hade mer julstämning än vad jag hade det hemma! ;)

2009-01-12 @ 21:13:56
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0