Heading off

Chris McPherson, Shepparton News ägare ville hinna tacka & säga hej då innan jag beger mig av hemåt, vilket jag kommer att göra om några veckor. Det är en upptagen man, men jag fick några minuter med honom igår. Jag blev lite rörd när han visade sin uppskattning över hur väl allt har fungerat. Han gav mig några presenter att fylla väskan med tillsammans med ett par vänliga ord.
Jag kommer få problem med packningen misstänks.

Ikväll bjuder Angelo på Middag, och på fredag åker vi till ner till Herald Sun och gummiduksfabriken!

Jag & Angelo i pressrummet


Nu kör vi för fullt med nya fuktsystemet i alla torn! Hurra! Det flyter på som aldrig förr, "makeready" spillet minskar drastiskt, inga stopp mitt i produktion när fuktvalsarna blir skitiga, och en renare & mer kontrollerad tryckyta. Jag förstår att företaget med de anställda är nöjda!
Vi väntar nu på att det nya tornet ska kopplas in i kedjan. För tillfället ställer man in valsar & gör allt "fit for fight" så att vi även snart har det tornet i full fart.


Kommentarer
Postat av: David!

Åker du hem för gott Allan?

2009-02-24 @ 12:28:55
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0