Newsprinter

Shepparton News gjorde en artikel i fredagens tidning om svensken som reste till Australien & bosatte sig i Shepparton för att arbeta 6 månader.



Artikeln beskrev vad jag varit med om, vad jag tyckte om Shepparton & Australien och såklart om jobbet som tidningstryckare.
På måndag har jag ett möte med Shepparton News ägare, vet inte riktigt vad han har i kikaren men det får jag reda på då!
På fredag bär det av med bil till Melbourne. The Herald Sun och gummiduksfabriken ska besökas!

Kommentarer
Postat av: Erik

Spara ett ex av tidningen, vi vill gärna läsa artikeln.

kul att de uppskattar att du arbetar där.

ha det bra i värmen.

2009-02-22 @ 10:49:33
Postat av: Miriam

Vad mycket spännande du är med om brorsan! Ta vara på tiden och maxa den till tusen!

Jag vill självklart med se tidningen! Så spara minst två =)

Saknar dig! Kram

2009-02-22 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0