Kort Sammanfattning

Såhär några veckor efter hemkomsten kan jag smälta och lägga samman intryck och upplevelser från en enormt givande resa.
Australien är ett land fyllt av upplevelser. För mig handlade det inte bara om surfing, sol & bad, även om jag njöt enormt av dem med.
Jag arbetade heltid på ett tidningstryckeri i staden Shepparton med ca 65.000 invånare. Helt ny miljö med ett nytt jobb och nya människor att lära känna. Det tog mig några kämpande veckor att anpassa mig till språk och nytt arbete.
Anledning till resan är främst att jag är född i Australien och ville tillbaka för att se mig omkring samtidigt som jag passade på att skaffa en unik "utbildning" för mig som arbetar i den grafiska branschen.

Kommentarer
Postat av: David!

Men det är härligt att vara hemma eller? Jag tycker det är kul att du är hemma, vi måste ses någon gång nu framöver. :) Åka lite bräda, spela golf och dricka öl!



Kram!

2009-04-05 @ 18:17:04
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Jussi Björling

Välkommen hem dear Len! Vart det ett halvår, eller ett helt år? Ursäkta min kassa koll och mottag mitt varma välkomnande! Whoppiedoh och take care yo! Kram/ Hanna

2009-04-08 @ 15:22:17
URL: http://thehanoi.blogg.se/skokartong

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0