Tävling på gång

Idag har jag lämnat Jönköping för att ta mig till jobbet i Ulricehamn där jag finslipat några moment inför EuroSkills som går av stapeln nu i veckan. Är det tävling måste jag vara väl förberedd!

EuroSkills är för övrigt ett stort evenemang där ungdomar i varierande åldrar upp till 25 år tävlar i sina yrken. Jag i offset-tryckning. Detta är första gången EuroSkills anordnas, och det i Rotterdam, Holland.
- www.euroskills2008.eu

Nu har jag även hunnit besöka min vän David som bjudit på kaffe & en pratstund i hans härliga lägenhet. Känner mig nöjd av Ulricehamn för dagen & ska strax bege mig tillbaka till sambon i Jönköping.

Var ute igår & försökte fånga några bilder på kameran, här följer ett smakprov.


Vattenfallet vid Högskoleområdet i Jkpng.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0