EuroSkills 18-20 Sept 2008

Här är vi nu, dagen innan tävlingen startar, invigningen är utförd, spänningen på topp. Många känner sig nervösa inför morgondagen, andra tycker sig veta precis vad de ska göra & har annat i tankarna. Hur som helst tror jag att Sverige kommer plocka hem medaljer på Lördag kväll!

Efter en lång dag i montern där jag & de andra "grafikerna" har fått information & en översyn på tryckpressarna blev klockan 17 & invigningen startade. Där tågade vi in på scenen, viftandes med våra flaggor. Vi hörde ett svenskt jubel långt bak i publikhavet, och där såg jag Mor & Syster bland andra svenska supportrarna hojtandes. Jag är så glad att de ville komma & se mig tävla & heja! Det enda & den en enda jag saknar nu är Hillevi, det är svårt att inte tänka på dig.

Nu ska jag lägga mig för att imorgon tagga till som fan innan pressen går i tryck!
Här följer en bild på den gula härliga färgen i tryckpressen :)

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ååå min älskling! Nu är det du som ser till att vinna och sen kommer du hem till mig!

2008-09-17 @ 23:04:35
URL: http://hillewiee.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vi håller tummarna. Ingen dator i Värmland men vi tänker på Dig. Alla hälsar

2008-09-18 @ 08:41:52
Postat av: Gitte

Grattis till GULDET! Härligt!

2008-09-21 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0