Sista arbetsdagen i Sverige

Idag gjorde jag min sista dag på LH-Tryck i Ulricehamn för det här året. Det kändes ganska vemodigt att säga hej då till chefen Erik & alla góa arbetskamrater. Det var särskilt jobbigt att ta farväl av Sven-Åke "Svennis" Johansson som varit min läromästare & närmsta arbetskamrat, den absolut bästa som finns! Är tacksam för allt han lärt mig, både i tryckpressen och vid sidan av.


-Svennis

På måndag drar jag iväg mot varmare breddgrader & en kommande sommar med mycket högtryck, (även annat tryck) som jag såklart delar med mig av här på bloggen!

Nästkommande inlägg, från Melbourne, Australien

Fram tills dess, Lev väl!

Allan

Kommentarer
Postat av: pappa

Allo Allan

Ha nu en härlig resa, koppla av och njut. Australien är ett fint ställe där Du säkert får mycket kul. Saknar Dig redan men är glad för Din skull.

kram

Pappa

2008-10-19 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0