Gissa tryckpress!

Vem kan lista ut vad dett är för typ av tryckpress?

  

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Sandra Ignell

Hej Allan!

Vad kul med Bloggen så man vet lite vad du pysslar med nu för tiden.



Jag har pluggat lite på detta med tryckmaskiner och jag ser direkt att det är en GTO. Vänster bild är Iläggaren och den högra manöverpanelen. ;)



Jag måste även passa på att önska dig lycka till på din resa ned mot Oceanien. Vad härligt det måste kännas att äntligen få åka iväg, tiden har gått så fort. Ha det toppen och hoppas du får uppleva mycket. Jag har kommit en bit på väg ner jag med ekonomiskt sett så snart så :)



Vad rädd om dig och glöm för all del inte att simma lugnt och ta med dig kameran :)

Kramar Sandra

2008-10-14 @ 15:36:55
Postat av: Robert Frode

Ser ut att vara en fyrfärgspress med alkoholfuktverk modell Heidelberg GTOVP 46/52 årmodell 1995.

2008-11-18 @ 12:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0