Föreläsare på Grafiska Dagarna

Nu på onsdag åker jag till Nalen i Stockholm för att hålla ett föredrag om "Hur man blir Europamästare i Offsettryck".
Det är de Grafiska Dagarna som den 14-15 Oktober håller till där. Läs mer om program & information här.

Måndagen den 20 oktober flyger jag till Melbourne i Australien där jag ska arbeta en tid. Även då inom den grafiska branschen, nämligen på ett tidningstryckeri. Jag kommer därifrån blogga & försöka skildra den svenska grafiska industrin jämfört med den de har i Australien. Det är för mig spännande att ta reda på så mycket som möjligt & dela med mig av upplevelser & andra skillnader här på bloggen!

Kommentarer
Postat av: helle

Lycka till både på Nalen och i Australien.

alvar o helle

2008-10-14 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0