Nya tag

Ny vecka med nya utmaningar.
Idag var det över 30 grader ute med sol hela dagen.
Ta den värmen och tänk er rulloffset som trycks i höga hastigheter & gör att masinerna blir grymt varma, det är svettigt på jobbet. Tur att håret rök i helgen! Fick ju både olja och tryckfärg i det :) Nu liknar jag nästan Micke på LH-Tryck..
Hoppas det går bra för honom i bokbinderiet. Sänder härmed mina hälsningar till alla på LH-Tryck!

Idag fick jag veta att vi en fredag snart ska åka ner till Melbourne & kika på när man tillverkar gummidukar. Samtidigt ska vi hälsa på det största tidningstryckeriet i Melbourne "Herald Sun". Intressantare kan det väl inte bli!! :D

Nästa vecka ska jag få testa på eftermiddags-skiftet då det är mer tempo.
-Det kan vara nyttigt för dig; säger chefen. Jo tack! Sen sätter han mig på nattskift veckan efter så jag får känna på det också! Det är kul att de vill att jag ska uppleva så mycket som möjligt under min period här nere, snälla människor & härliga arbetskamrater!

När jag känner mig rastlös ibland på eftermiddagar eller en helgdag har jag hittat en grymt schysst skatepark!



Här hänger jag ibland med andra likasinnade... Dock skiljer det sådär 10 år på oss, men kul är det!

Kommentarer
Postat av: Miriam

:D

2008-11-11 @ 09:10:11
Postat av: Pappa

låter spännande

kram

pappa

2008-11-11 @ 10:11:57
Postat av: David!

Vad härligt det ser ut att vara! :) Hoppas du har det bra där borta!!

2008-11-11 @ 22:07:04
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Hanna Banana Andersson

Jag är nästan alltid glad honey!:D Just nu är jag mest glad över min soffa som päronen precis var nere och lämnade (jag ÄR bortskämd, MEN tacksam) och så är jag jäkligt glad över att livet verkar vilja dig väl också!:D Och jag är glad över att fast att du har värsta komplicerade och specifika jobbet som du verkar sköta galant, att du fortfarande skatar! Tappa inte det!



Stor kram och barndomsenergi! Hanna

2008-11-11 @ 22:35:12
URL: http://thehanoi.blogg.se/skokartong
Postat av: Johan - NAKENbloggen

Haha, klantig du är. =)

allt är fint här. Har fan inte råd med mer öl denna månaden. Köpt studielitteratur för 1500. =(

ha de.

2008-11-11 @ 23:28:12
URL: http://blidsberg.blogg.se/
Postat av: Morbror Kålle

Kul att du fått nya lekkamrater. Din mor var här idag på mitt jobb och hälsade på. Hon berättade om priset du ska få ta emot på svenska ambassaden...Kul! Grattis



Vi höres

2008-11-13 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0