Helg

I fredags på jobbet bytte vi 48 gummidukar vilket tog oss hela förmiddagen. Det blev med andra ord övertid. Det var något fel på dukarna och därför bjöd leverantören oss på sen lunch efter jobbet.

Vi var på ett ställe mitt i stan som heter "Cellar 47", lite finare och med grymt god mat. Det blev några öl tillsammans med arbetskamraterna, dock inte längre än till 17 då alla började bli trötta :).
Det ösregnade hela fredag eftermiddag & natt här. Första regnet sen jag kom hit, behövligt efterssom Sheppartons enda naturliga sjö är uttorkad. Lördagen följdes åt med moln & ca 20 grader.

Idag (söndag) är det 30 grader & strålande sol, kan nog snart börja använda polen vi har precis utanför dörren på jobbet :)


Här bor jag just nu. Det nödvändigaste finns där, men det är fortfarande för långt till centrum. Cykeln går inte hur långt som helst ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna Banana

Tjo len! Minns du ditt nickname som barn? Haha, kul att läsa att du verkar trivas! Australien är förmodligen the shit. I bara goda bemärkelser! :D Jag har också en blogg, men den är inte lika specifik som din, min handlar mest om...ingenting haha...Kram Goding!

2008-11-09 @ 14:30:27
URL: http://thehanoi.blogg.se/skokartong
Postat av: Johan - NAKENbloggen

Det är ju snällt att du skriver om 30 grader och sol när man sitter hemma o tentapluggar med regnet piskande mot fönstret. =)

Allt väl?

2008-11-09 @ 20:20:32
URL: http://blidsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0