Dags igen

Hej!

Efter fredagens övertid var vi alla på skiftet ganska möra. Det är en härlig "lagkänsla" i varje skiften som jobbar. De vet att de är duktiga och presterar bra med tanke på den press de har på sig. Det är underbart att få ta del av den känslan.

Ledighet fram till måndag 1.00 pm. Eftermiddagsskiftet ska visst vara ganska tempofyllt, härligt!

Vilken tennisklubb de har här i Shepp!! Alla underlag (gräs, grus, och "matta"). Har inte spelat på gräs sen jag var liten pojk då jag spelade i Ulricehamns tennisklubb och var iväg på tävlingar och cuper där det fanns. Ska spela med en arbetskamrat nästa vecka. Han ska allt få sig en match!! ;)
Har även hunnit besöka simhallen, fin & fräsch, (orkade inte många längder dock). Jag vet inte ens om jag tar mig dit en gång till, träningsverk är en börda och håller i för länge ;)

Nu letar jag efter bil! Det har jag nu insett att jag inte kommer klara mig utan...
Holden "ute" är något jag håller ögonen öppna för :)



En cykeltur i skogen.

Kommentarer
Postat av: Erik

Vänstertrafik.

Kör försiktigt....

2008-11-16 @ 14:37:40
Postat av: Erik

utbudet av bilar verkar OK.



http://www.countrycars.com.au

2008-11-16 @ 14:40:11
Postat av: Pappa

Tennis i värmen blir svettigt. Här var minusgrader natt tll idag. Vintern närmar sig.

Ha det



Pappa

2008-11-17 @ 19:49:28
Postat av: Kajsa

Ojdå, är det vad man kallar skog i australien;)

2008-11-18 @ 21:17:46
Postat av: Miriam

:D

2008-11-19 @ 22:00:09
Postat av: Allan

Marken är torr här, de säger att det inte regnat ordentligt på 12 år och det har gjort att deras vackra sjö nu är uttorkad och inte längre så vacker.



Jag har spanat in en ford kombi nu istället. Då kan jag ju roadtrippa på helger & sova där bak på en madrass!

2008-11-20 @ 01:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0