Överraskning på jobbet

Förra torsdagen när jag kom till jobbet och skulle börja mitt skift försvann alla helt plötsligt från pressrummet. Jag hade tagit på mig handskar för att sätta i de plåtar som stod & väntade och fann mig själv ensam kvar vid tryckpressen.

Vad hade jag missat?

Jag tog mig ut till lunchrummet och gick rakt in i fällan...
-happy birthday to you...

Där stod alla nattjobbare och sjöng för mig, chefen hade till & med bunkrat upp med tårta! Snacka om special treat!
Han tog ett foto på oss framför tryckpressen som jag sedan skulle få. Här är det!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Hihi, du fick sitta mellan tjejerna!

2008-12-11 @ 12:12:46
URL: http://hillewiee.blogg.se/
Postat av: Anna

Och här i Sverige är det DU som får bjuda på tårta...

2008-12-11 @ 14:42:50
Postat av: Miriam

Sicka goa arbetskamrater du verkar ha allepall! :)

2008-12-11 @ 17:10:06
Postat av: pappa

Skojfriskt gäng,

VB är inte dumt

kram



Pappa

2008-12-11 @ 23:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0